Tuesday 15 December 2020

DORAEMON PUN BOLEH !!

DORAEMON  PUN  BOLEH  !!!

Tamrin Tun Ghafar

Sabtu - 12/12/2020
( 1 -  21 )


1.   Sama ada tahu tapi buat - buat tak tahu atau sengaja buat pekak dan bisu kerana  masih mengamalkan sikap tidak peduli  perasaan dan kebencian majoriti  rakyat terhadap beliau  asalkan beliau  dapat kekalkan  jawatan yang disandang.

2.   Apakah ini semua BALASAN  ALLAH  SWT di dunia lagi terhadap  beliau  dan beberapa orang perancang yang SANGGUP  MENGKHIANATI penggundi  dan  terhadap  orang yang  pernah  MEMBERI  MAKAN  kepada mereka.

3.  Firman ALLAH  SWT dalam Surah Al - Anfal di mula surat 179  Ayat 21 , 22  dan 23 

Ayat 21 :

'Dan  Janganlah  Kamu Menjadi Seperti Orang - Orang Munafik  Yang Berkata :

"Kami Dengar, "
Padahal Mereka Tidak Mendengar  ( Kerana Hati Mereka Mengingkarinya )'

Ayat 22 :

'Sesungguhnya Sejahat - jahat Makhluk Yang Melata Dalam Pandangan  Allah Ia Lah Mereka Yang Tuli Dan Bisu  ( Tidak Mendengar Dan Memahami  Kebenaran ) Ia Itu  Orang - Orang  Yang  Tidak  Memahami'

Ayat 23 :

'Dan Sekiranya ALLAH  Mengetahui Ada Kebaikan Pada Mereka , Teñtu Dia Jadikan Mereka Dapat Mendengar , Nescaya  Mereka Dapat  Mendengar , Nescaya Mereka Berpaling , Sedang Mereka Memalingkan Diri

ANDIAN dalam ayat ini bukan bererti ALLAH  SWT  Tidak Tahu , Tetapi ALLAH Maha  Tahu Bahawa Pada Mereka TIDAK  ADA   KEBAIKAN.

4.  Oleh kerana bencinya majoriti rakyat  kepada beliau ,  sehingga ada yang berkata jika orang macam 'Mat Sejuk' ini boleh jadi Perdana Menteri , maka sesiapa pun layak.

5.  Jika tidak ada isu wanita jadi pemimpin negara Islam seperti di Pakistan dulu dan kini di Bangladesh, sudah ada cakap - cakap   Rina Harun , Menteri Doraemon atau Riduan Yusof, Menteri Kereta Terbang pun boleh dan  MUNGKIN  lebih baik dari Muhyiddin.

6.  Itulah tahap kebencian dan tidak berkeyakinan  majoriti rakyat sejak kebelakangan  ini terhadap  KERAJAAN  PINTU  BELAKANG   atau ayat bodoh Hadi , KERAJAAN  TEBUK  ATAP terhadap pimpinan Muhyiddin.

7.   Oleh kerana terlalu  ghairah dan tergila - gila nak jadi  Perdana Menteri  beliau  SANGGUP  melakukan apa sahaja  termasuk  MENJILAT  LUDAH NYA  DAN  MELUTUT  seperti seorang  HAMBA  - itulah manusia  bernama  Muhyiddin Yassin.

8.  Lihat sahajalah apa yang baru berlaku di Perak ; beliau BERSETUJU  Timbalan Presiden BERSATU,  Peja, diturunkan sebagai Menteri Besar dan digantikan dengan Shaarani  dari UMNO.

9.   'TANPA  ANGIN  BERTIUP', tiba - tiba Menteri Besar Johor, Dr. Saharuddin Jamal dari Parti BERSATU   diarah turun takhta dan digantikan  dengan Menteri Besar baru dari UMNO ; ini bagi membuktikan kepada UMNO  dan PAS  bahawa beliau boleh dipercayai walaupun tempoh perkhidmatan Menteri Besar tersebut HANYA  10 bulan sahaja, dari 14hb April 2019 ke 28hb Februari 2020.

10.   Kerajaan Negeri Melaka pimpinan  Adly Zaahari dari  AMANAH juga ditumbangkan dan diganti dengan Wakil Rakyat UMNO.

11.  Di Kedah, Mukhriz Tun Mahathir yang asalnya dari Parti BERSATU digantikan dengan Sanusi Md. Nor dari PAS.

12.  Dikhabarkan usaha sedang dilakukan bagi menurunkan Amirudin Shari dari PKR sebagai Menteri Besar Selangor.

13.  Sejak  PENGKHIANATAN  dilakukan pada bulan Februari sehingga kini , Muhyiddin TAK  UBAH   SEPERTI  ROBOT  yang bergerak  mengikut REMOTE  CONTROL asalkan beliau  boleh kekal dengan  jawatan  yang ada.

14.   Muhyiddin  'IS A  FAILURE, NO  IDEAS AND  NO  STRENGHT ; ALL HE HAS  IS  TO PUT A BIG ACT' - Muhyiddin ' GAGAL  SEBAGAI  PEMIMPIN , TIDAK  ADA  FIKIRAN  YANG  BERNAS  DAN TIDAK ADA KEKUATAN  ; BELIAU  HANYA  PANDAI  BERLAKON'

15.   Kebanyakan tindakan  beliau  adalah  hasil ciptaan  2 orang makhluk bernama  Hamzah, Pengkhianat  UMNO  dan Azmin, Pengkhianat PKR.

16.  Mereka bertiga ini pula  terlibat  dengan  berbagai skandal  tersendiri :

i.  Muhyiddin dengan skandal seks bersama Nika Gee Siew Yee, isteri kepada  Stanley Clement Augustin  yang akhirnya TERPAKSA bercerai.

ii.  Hamzah MEMFITNAH  Anwar Ibrahim kononnya  cuba menggoda isteri ke2 beliau.

iii.  Azmin pula dikatakan telah mengadakan HUBUNGAN  SEKS  dengan seorang lelaki,  Haziq Abdul Aziz di Hotel Four Points di Sandakan, Sabah.

17.   Saya dengan ini  mencabar mereka di atas  mengambil  tindakan Mahkamah  jika apa yang ditulis ini suatu PEMBOHONGAN  DAN  FITNAH.

18.  Muhyiddin perlu  memberhentikan  sikap hipokrit yang  dipamerkan beliau kepada rakyat Malaysia selama ini.

19.   Lepaskanlah jawatan  SECARA  TERHORMAT sebelum Saudara dicampak keluar , dan BERKEMUNGKINAN  menghadapi  berbagai  tindakan undang - undang.

20.  Sementara  itu  lantiklah bekas Menteri Besar Perak yang kebetulan juga Timbalan Presiden  Parti  BERSATU sekurang - kurangnya sebagai Menteri Kanan jika tidak sebagai Timbalan Perdana Menteri.

21.   Sebagai ingatan , MUHYIDDIN  JUGA  BUKAN  TUHAN  yang  perlu ditakuti !! ; diangkat sebagai Perdana Menteri ekoran RAMPASAN  KUASA  yang telah dirancang  begitu lama , dalam lain perkataan beliau ialah juga seorang PENGKHIANAT.

Wassalam
Terima Kasih.

7 comments:

  1. Keturunan Sakai Noah Omar Tauke Rakan Kongsi Melayu Syarikat Gergasi Judi Asia - Genting!
    https://www.sinarharian.com.my/article/33694/LIFESTYLE/Sinar-Islam/Yang-haram-tetap-haram

    Dah kafir sejak turun-temurun makan duit haram dah jadi darah-daging.

    Dimakbulkan Maha Esa - jadilah BANDUAN!



    Yang menonton Kapir Kelentong!

    ReplyDelete
  2. Many have died tragically in the hands of the venomous terror network, Al-Qaeda/Qaida and related organizations such Islamic State, JI, KMM etc.

    A highly dangerous Guantanamo Bay (GITMO) Malaysian detainee was in the Malaysian military (army) for 1.5 years and received training in the M-16 and Austrian Styer and he has a hometown in muar, johor. He's an Al-Qaeda-Qaida operative, member of JI, PAS and KMM.

    In fact, in the Analyst Note, JI is believed to be closely involved in providing support and military training to members of PAS - the same coalition partner in the PN backside regime.

    That GITMO detainee is Bashir Lap or Nazir Lep.

    President-Elect Joseph Biden Is Not BLIND!

    https://www.nytimes.com/interactive/projects/guantanamo/detainees/10022-lillie-mohammed-nazir-bin-lep-

    ReplyDelete
  3. plastic manufacturer malaysia
    5 tips untuk mendapatkan logo printing yang berkualiti untuk bisnes anda.

    ReplyDelete
  4. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com Whatsapp +918929509036

    ReplyDelete
  5. Ensure to get good health and know how much essential to keep active.
    kecederaan sukan

    Don't forget to take care about our nails, especially for women.
    inai kuku
    rawatan kuku

    ReplyDelete

R A S U A H

R   A   S   U    A   H REFORMASI REFORMATI Tamrin  Tun  Ghafar   Rabu - 14/02/24 ( 1 - 17 ) 1.   Kali  pertama  Dewan PWTC  tiba - tiba  sen...