Sunday 25 February 2018

KPN , PEGUAM NEGARA DAN KERAJAAN JANGAN CUBA MELINDUNGI HANTU RAYA INI


KPN , PEGUAM NEGARA DAN KERAJAAN JANGAN CUBA MELINDUNGI HANTU RAYA INI

Sudah hampir 4 bulan rakyat maseh tertanya2 mengapa KP SPRM ini maseh takut membuat sebarang penafian berhubong kes salahlaku Pentadbiran dan salahlaku sex dng isteri orang sedangkan umum tahu beraninya dia memegang chokmar memberi khutubah , bersajak dengan penoh semangat dan berucap dng menyelitkan Ayat2  Quraan dan Hadith.

Mengapa beliau tidak membenarkan pemberita2 bertanya pada beliau tentang kes2 tersebut
DiSarawak baru2 ini beliau menasihatkan penuntut2 University isu2 yang dianggap menyalahi Akta Rasuah.
Yang menjadi tanda tanya rakyat ialah beberapa kenyataan dan tindakan Kerajaan :-

1 ) Menteri Kabinet Salleh Said Keruak menganjorkan agar KP SPRM ini jangan pedulikan sebarang teguran dan pandangan rakyat dlm isu2 ini.

2) TPM juga menzahirkan pendirian yang lebih kurang sama seolah2 apa yang dilakukan oleh KP ini TIDAK MENYALAHI sebarang  Aturan Peraturan Pentadbiran Negara .  Juga dlm kes sex dng isteri orang mungkin Kerajaan berpendirian ianya TIDAK MENYALAHI Hukum Agama Islam .  Ini lebih jelas lagi apabila TIDAK seorang pun Mufti kecuali Mufti  Perlis menegur . Begitu juga sikap membisu  Jamil Khair Baharum , Menteri Agama dan Timbalannya dan JAKIM . Begitu juga tidak sepatah pun kedengaran dari mana2 pemimpin Party Suci seolah2  ada  benda tersumbat  dlm  mata, telinga dan mulut mereka .

No comments:

Post a Comment

10 TAHUN LAGI DAP AKAN JADI TUAN

10  TAHUN  LAGI  DAP  AKAN  JADI  TUAN Tamrin  Tun  Ghafar Khamis - 04/04/24 ( 1 - 19 ) 1.   Ketika  sebok  hendak  menyambut  Hari  Raya  y...